До уваги страхувальників області! Актуально!

Дата: 12.11.2024 09:48
Кількість переглядів: 22

 

Безпаперові технології в обліку трудової діяльності працівників

 

Правовим підґрунтям для запровадження обліку трудової діяльності працівників в електронній формі є Закон України від 05.02.2021 № 1217-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі” (набрав чинності 10.06.2021), який передбачає п’ятирічний перехідний період (до червня 2026 року) для включення до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі ‒ Реєстр) відомостей з паперових трудових книжок та інших документів про страховий стаж у порядку, встановленому Пенсійним фондом України.

Відомості про трудову діяльність працівника подаються через кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua) у вигляді копій документів, виготовлених шляхом сканування, з обовязковим накладенням кваліфікованого електронного підпису.

З часу запровадження обліку трудової діяльності працівників у електронному вигляді, на підставі поданих скан-копій документів, що містять відомості про страховий стаж, забезпечено актуальність електронних трудових книжок 70,8 тис. працівників області, що становить 40 % від їх середньооблікової чисельності (за даними звітності страхувальників за квартал 2024 року).

З огляду на сплив більш ніж половини строку, встановленого на включення до Реєстру відомостей з паперових трудових книжок та інших документів про страховий стаж, з метою планомірного процесу подання їх скан-копій у межах граничного терміну, рекомендуємо всім роботодавцям активізувати роботу щодо подання до Пенсійного фонду України скан-копій документів, що містять відомості про страховий стаж працівників, для подальшого оцифрування та включення до Реєстру.

Нагадуємо, що детальні роз’яснення щодо порядку подання страхувальниками скан-копій документів, які містять відомості про трудовий стаж працівників, оприлюднено на інформаційній сторінці вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонд України в рубриці “Електронна трудова книжка: про що варто знати роботодавцям і працівникам”, розміщеній у підрозділі “Як скористатись послугами” розділу “Послуги” головного меню інформаційної сторінки вебпорталу Пенсійного фонду України (pfu.gov.ua).

 

Володимир ІЩЕНКО,

начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів

головного управління Пенсійного фонду України

в Кіровоградській області

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь