Про ЦНАП

  Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та з метою удосконалення, забезпечення доступності та спрощення одержання адміністративних послуг Суботцівською сільською радою створено Центр надання адміністративних послуг (відділ) Суботцівської сільської ради Кропивницького району Кіровоградської області як постійно діючий орган 05 лютого 2021 року і вже 01 квітня 2021 року адміністративні послуги, які раніше надавалися жителям громади виконавчими органами сільської ради, почали надаватися через ЦНАП, а починаючи з червня місяця 2021 року також і на ВРМ (віддалених робочих місцях) ЦНАПу.

  На офіційному сайті Суботцівської сільської ради в розділі «Центр надання адміністративних послуг (відділ)» Ви завжди можете знайти інформацію про перелік адміністративних послуг, ознайомитися з інформаційними картками послуг, які надаються, також дізнатися про місце розташування, графік роботи центру.

             Основні принципи роботи:

- орієнтація на суб'єкта звернення;

- відкритість, прозорість та зрозумілість процедур;

- запобігання корупційних дій, ліквідація посередницьких послуг;

- забезпечення вільного доступу суб'єктів звернення до інформації про стан розгляду звернень;

- оперативність у вирішенні питань;

- забезпечення рівності прав всіх суб'єктів звернення

            Основними завданнями є:

1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.

2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

3. Надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.

4. Прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, їх реєстрація та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.

5. Видача суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

6. Організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг.

7. Здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг термінів розгляду справ та прийняття рішень.

      В одному приміщенні Центру надання адміністративних послуг с. Суботці можна вирішити ряд життєвих питань мешканців нашої громади, а саме - здійснення реєстрації права власності на земельну ділянку та об’єкти нерухомості, реєстрація бізнесу, реєстрація місця проживання/зняття з реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з іншої адміністративно-територіальної одиниці, внесення своїх даних в Реєстр територіальної громади, отримання послуг соціального характеру та послуг з державної реєстрації актів цивільного стану, отримання Витягу про земельну ділянку з Державного земельного кадастру.

    З метою зручності в отриманні широкого спектру послуг в приміщенні ЦНАПу кожного першого вівторка місяця спеціалістами Пенсійного фонду України здійснюється виїзне обслуговування.

      В приміщенні Центру створені належні умови для очікування, є інформаційні стенди з роз’яснювальними матеріалами, бланками та зразками заповнення необхідних заяв.

        Ознайомитися з актуальною інформацією, що стосується роботи ЦНАПу можна ТУТ.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь