Українці подаватимуть менше паперових документів для призначення соцвиплат, – Мінсоцполітики
Завдяки тому, що Міністерство соціальної політики розгорнуло Єдину інформаційну систему соціальної сфери (ЄІССС), значна кількість даних, які необхідні для призначення соціальних виплат і допомоги українцям, уже цифровізовані та наявні в цій системі, – повідомляє сайт Міністерства.
Відповідно зʼявилась можливість відмовитись від прийняття значної кількості паперових документів під час призначення виплат, адже та інформація, яка вже є в ЄІССС, буде підтягуватись із системи.
Тобто людині, яка вже отримувала виплату чи допомогу й дані якої внесені до ЄІССС, щоб переоформити її або оформити нову, достатньо буде звернутися із заявою та подати документ для ідентифікації (наприклад паспорт). Решту інформації працівник органу соціального захисту зможе отримати завдяки цифровим рішенням. Якщо ж даних потенційного отримувача ще немає в системі, то, звичайно, йому потрібно буде надати всі необхідні документи.
Щоб це стало можливим, Мінсоцполітики розробило, а Уряд – прийняв відповідну постанову як один з важливих кроків на шляху до цифрових соціальних виплат і послуг.