Відновлено прийом заяв на отримання адміністративної послуги з видачі Витягу з Державного земельного кадастру
В Центрі надання адміністративних послуг (відділ) Суботцівської сільської ради та віддалених робочих місцях відновлено прийом заяв на отримання адміністративної послуги з видачі Витягу з Державного земельного кадастру.
Витяг з Державного земельного кадастру – це документ, що містить інформацію про земельну ділянку та підтверджує внесення даних земельної ділянки до Державного земельного кадастру.
Цей документ є важливим для вчинення правочинів із земельною ділянкою (договір купівлі-продaжу, дарувaння, міни, орeнди, спaдкування тощо) і є необхідним при реєстрації земельної ділянки у Державному земельному кадастрі та під час присвоєння кадастрового номера.
Отримати витяг з Державного земельного кадастру можна звернувшись до адміністраторів Центру надання адміністративних послуг (відділу).
Надання адміністративної послуги є платним, сума адміністративного збору з 1 січня 2022 року складає:
- 124,10 грн. – з усіма відомостями, внесеними до Поземельної книги, крім відомостей про речові права на земельну ділянку, що виникли після 1 січня 2013 р.
Якщо замовнику потрібно витяг з ДЗК з відомостями про речові права на земельну ділянку, їх обтяження, одержаними в порядку інформаційної взаємодії з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно то додатково сплачується адміністративний збір у розмірі 60 грн.
Для отримання витягу з ДЗК потрібні такі документи:
- документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру;
- паспорт та ІПН заявника;
- оригінал документу що посвідчує право власності на земельну ділянку;
- документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою).